![]() |
Hejsan jag undrar om kosttillskott såsom protein, glutamin, cla, kreatin, mineraler, vitaminer osv finns i någon av affiliate nätverken... är med i adsense och affiliator.com men har tyvärr inte hittat några där som stämt in på vad jag söker. Det känns också lite onödigt att bli medlem i alla ifall jag ändå inte är intresserad av deras annonser, för alla andra annonsbehöv så är affiliator.com och google/adsense prima för mig.
kom gärna med tips. MVH Fredrik Näs |
fråga gymgrossisten om dom e med i nått nätverk, dom finns här på forumet
|
Kolla med Double.se, där finns det 2 anslutna program. NutriGuard och "Svenskt Kosttillskott".
|
Tack för svaren Nutriguard har jag redan via affiliator.com dock så var det inte riktigt det min målgrupp är intresserade av, dom såldem er Omega3&6 samt ginseng eller dyl.
däremot svenskt kosttillskott kan nog vara intressant. tack igen MVH Fredrik |
Citat:
Kunde inte undgå att missa denna tråd. Svenskt Kosttillskott tror jag passar in bra på beskrivning över det sortiment ni eftersöker, vi har ett brett sortiment, och ser självfallet er sida som en intressant annonsplats. Med vänliga hälsningar, Morgan Svenskt Kosttillskott |
skulle också vilja ha något program som säljer Ginseng eller rosenrot av bättre kvalitet. T.ex arctic rot. Har många besökare som vill köpa sådant.
|
Citat:
Med vänliga hälsningar Morgan Svenskt Kosttillskott |
Daniel29, kolla med Nutriguard, dom finns bla i Affiliator.com
|
svenskt kosttillskott, Jodå ni hade intressant innehåll, men jag söker inte länkbyten. tack iallafall.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:14. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson