FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ganska skrämmande taktik som för mig var okänd faktiskt..
I denna tråden är det i själva verket ett och samma företag som säljer in sig under två företagsnamn!! http://www.webbfacit.se/forum/forum_posts....asp?TID=86&PN=1 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Det är ju 3 företag som återkommer ofta i tråden Turistporten vet jag en hel del om då jag jobbade med de 2 grundarna av företaget när vi var anställda på MIG i Borås. De har även ett annat varumärke www.hittadirekt.se Det som jag finner mest anmärkningsvärt med dem är att de säljer Google Adwords per visningar och inte per klick. Skall vi tro att de läger mycke fokus på att göra texterna lockande då ? Är det företaget kicknix någonting och Comitnet som är samma? Eller är det så enkelt att du menar att de byter namn hela tiden Comitnet = Yreg = yellow något. Mvh Johan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nja, jag var nog lite för snabb där.. Ni har rätt att Turistporten och Comitnet är olika aktörer, men är det inte så att Turistporten drivs av tidigare delägare av Comitnet?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vad har du fått dessa uppgifter ifrån? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
De jobbade på MIG samtidigt som mig. En liten kul grej är att vi faktist där just snodde kunder från Comitnet på löpande band. När de startade så var det 2 ägare, men vad som har hänt sedan den tiden 2002 vet jag inte. Vet bara att de säljer Google Adwords per visning i fortlöpande avtal. Mvh Johan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Kärt barn har många namn!
Här kommer några fler: yreg, yrkesregistret, yellow register online, comitnet, Web county production listan kan göras längre ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har fortfarande kvar min lista till artiklar och forum som diskuterar YREG, den kommer försvinna ganska snart...Då jag slår ihop den med min vinprovningssida. Men den har flitigt med besökare och ger relativt bra sökresultat vilket gjort att jag låtit den ligga kvar för att folk skall få upplysning som kanske håller på och tecknar avtal med dom.
Och precis som "Sinnenas Teater" skriver så har kärt barn många namn och jag tar upp en del av namnen på adressen: http://www.winemaster.se/docs/yreg.php Min räddning när jag blev kontaktad av dom var Google och att det fanns så mycket forum och artiklar om deras metoder, annars hade jag också varit fast i deras kontrakt. Har någon en domän liggandes, kopiera gärna länkarna och fortsätt sprida viktig konsumentinformation. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|