FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
nån mer än jag som tänkt på att det går bra för många av oss här på forumet?
många stora uppköp och många som lyckas med sina projekt. tycker det är jätteroligt och det känns som vi är ett gott gäng som delar våra kunskaper för att lyckas! orkar inte rabbla upp alla här men ni vet vilka ni är ![]() keep on the good work gubbar. /Fredlund |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker med det är jätteroligt! Mitt undermedvetna dras som en magnet hit varje ledig stund för att söka kunskap och inte minst inspiration.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag håller både med och inte.
Det är en del som lyckas men om man tittar på användartalet ändå så är det väldigt många som inte säljer något stort fast de kanske åt andra sidan har några stora sidor och vill inte sälja i dagsläget. Jag besöker wn nästan varje dag, fast jag skriver inte om för att jag tycker att det behovet brukar inte finnas. De flesta är så snabba och duktiga så de svarar på saker innnan än. Själv så tycker jag att wn är det bästa communityt jag har sett för webmasters pga alla trevliga och duktiga medlemmar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Håller helt klart med båda föregående talare. Skoj att se att den ena efter den andra lyckas med både det ena och det andra.
Tror WN kan stoltsera med att vara en god katalysator i många av processerna. EDIT: Hann en i mellan, men båda föregående talare är så klart fredlund och Hofvet ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo, snart har väl halva webmastervärlden sålt communities och blivit mångmiljonärer...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag och André Dimitri har gjort en almenacka som räknar dagarna tills du säljer ditt verk Schneaker
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, vi väntar ju med spänning på att du skall casha in nu Schneaker?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
tyckte schneaker sa något i Stockholm City-tidningen att han inte ville sälja. Fast nu kanske jag blandat ihop det med något annat. Jag är nog full utan att jag vet om det
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Allt är väl till salu för rätt pris? Tror inte Schneaker tackar nej om pengapåsen är tillräckligt tung.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hihi, var bara tvungen att skriva detta när jag läste den gamla tråden på forumet och denna nya:
http://www.dan.se/hamsterpaj-till-sa...00-kronor.html |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|