FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har kört med CD-WOW via TD ett bra tag nu. Men nu har jag fått nog.
Har riktigt många klick på deras länkar och endast få avslut. Sales ligger på ca 0,1%. Medans andra som t.ex. CDON eller Megastore ligger mycket högre. Svaret jag fick från TD var följande: "CD Wow håller på att implementera ett nytt betalaningssystem. Ta gärna ner deras banner tills vi vet hur detta fungerar för att vara säker på att samtliga köp registreras." Att inte ens informera om problemet gör mig riktigt förbannat. Jag tappar mycket i kommision på detta strul. Är det fler än jag som har samma problem? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har liknande problem, men inte bara med cd-wow utan också med CDON och eventuellt andra. Har skickat ett par mail till TD i ärendet men har inte hört nånting alls tillbaka. Men att inte svara på mail verkar ju vara en av TDs bästa grenar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har aldrig fattat hur alla kan hålla på med TD.
Skaffa något eget att sälja som kan bli något stort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Har också haft problem med CDWOW då en polare beställde några filmer via min TD-länk, men icke har det dykt upp några Sales inte, och detta var innan jul...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det skiljer mycket på EPC på TD:s program.
Jag har funderat mycket på vad det kan bero på... jag länkar rakt på produkterna.. tex Ginza ligger långt under hälften av vad CDON gör..... Jag har inte länkat så mycket till CD-Wow så dom kan jag tyvärr inte svara för. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Gjorde igår ett verkligt köp hos CD-wow via mina TD-länkar, trots detta har ingen sales registrerats på mig heller. Visserligen inga stora summor men VÄLDIGT dåligt.
Jag börjar återigen fundera på hur TD ser på sina medverkande webmasters, börjar tvivla på att de bryr sig det minsta faktiskt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
(Daniel29, ursäkta att jag blanddade in cdon och ginza i din tråd) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi för en dialog med kunden gällande de tekniska problem som råder och arbetar för att detta ska vara löst så snart som möjligt. I den översynen ingår också en analys över eventuella intäktsbortfall för våra publishers. Mvh Lisa |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har märkt samma sak hos double, inte ett enda avslut genom CD-WOW:s länkar...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|