FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är minst sagt jävligt dåligt.
Har de hittat på nåt hokus pokus med deras sida får de stå för kostnaden, inte vi affiliates. Om inte annat bör TD gå in och täcka kostnaden. Blir väldigt olustigt om man inte kan lita på att länkarna fungerar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag hade först CD-WOW:s program via Double, inga klick/sales registrerades. Jag kontaktade Doubles support, men fick inget svar på 2 månader. Då gick jag över till TD och börja använda mig av deras program. Där fungerade det inte heller, men som tur var hade jag kvitton från beställningar vänner gjort, och Tradedoubler satte in pengarna i efterhand och beklagade att det inte hade fungerat (har, för övrigt, bara goda erfarenheter av TD:s support). Jag har hela tiden försökt kontakta CD-WOW om problemet, både svenska och cd-wow.com. Där har jag inte fått några svar. Fortfarande registreras inga klick/sales!
Bara att hoppas att det nya systemet fungerar bättre... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Igår börjar sales trilla in helt plötsligt. De verkar ha fått ordning på sina problem.
Nu återstår bara frågan om ersättning för gratisreklamen och de sales man har gjort fram tills nu. :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Förhandlingarna kring ersättning är klara och detaljerna kommer kommuniceras ut till affiliates inom kort.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|