FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Den senaste veckan har jag i genomsnitt fått in cirka 5 inlänkar per dag på att tipsa sajter. Det är ovanligt mycket men jag vill starkt rekommendera det som metod.
Glöm heller inte sociallänkning. Lätt att vi fått totalt fått minst 500 inlänkar som tack för hjälpen för tips och kanske totalt 50 timmars gratis arbete. Artikelbankerna tycker jag är underskattade. Jag brukar alltid passa på att pusha för dem. De är som länkkataloger men bättre för alla därför att: 1) Länkarna är som med länkkataloger redaktionellt kontrollerade. Bra för sökmotor + läsare. 2) Men dessutom får sajtägaren och besökaren något att läsa. Sedan har givetvis de svenska artikelbankerna långt att gå jämfört med de amerikanska. Men svenskan är ett mindre språkområde så det behöver få ta tid. För mig råder det heller ingen som helst tvekan om att *seriösa* länkbyten värderas mycket högt av Google. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Antar att du inte syftar på att tipsa/anmäla länk till länkkataloger och andra sajter som tar emot länkar. Hur tipsar du i så fall menar du? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
glöm inte title-taggar i bilder.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Köper pr 8+ länkar från höga pr sidor
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Oftast bli tar fart av sej själv, har man en bra hemsida, så börja folk länka till i olika forum och liknade. Sedan kan man t.e.x få länkar ifrån stora hemsidor, jag har t.e.x en länk från Debian.org och det är bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|