FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur löser man garantier när en kund har vunnit en produkt?
Helst vill man ju skicka med originalkvittot till kunden så att de får gå direkt till butiken med varan. Men då saknas kvittot till min bokföring. Kort och gott, hur löser ni ALLT med lägsta-bud-auktioner!?! mvh Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är inte avtalet mellan dig och kund, inte din leverantör och kund?
Dvs, kunden går till dig och du får gå till leverantören? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är just det jag vill komma ifrån.
Jag kan inte tänka mig att större lägsta-bud-sajter är garantiansvariga för 100-tals XBOX, laptops m.m. EDIT: Eller om kylskåpet i lägenheten nere i Thailand går sönder..... Från Bidme: Bidme.se är inte återförsäljare av några produkter som auktioneras på Bidme.se. Bidme.se ansvarar därför inte för reklamationer, garanti, eller support av någon produkt som auktioneras på Bidme.se. Sådana ärenden hanteras av respektive återförsäljare. Frågan är om den texten räcker. /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är tyvärr väldigt vanligt att butiker och webhotell på internet får för sig att de kan avtala bort det mesta.
Vad gäller lägsta bud sidorna så ligger de väldigt mycket i gränsfallet för vad som är tillåtet redan innan. Att de inte har 100 koll på lagstiftning är kanske inte helt förvånande, då hade de inte startat den verksamheten de gjort. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||