FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Någon som kan rekommendera ett trevligt bokförings system? Gärna så enkelt som möjligt.
Vill gärna kunna köra det på min egen server. PHP & MYSQL. Eller direkt på min dator. Det ska vara gratis då jag inte startat min verksamhet än och det kommer dröja ett tag. /empty ![]() Edit, återigen rörigt beskriven topic. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vismas Enskild firma kan väl vara värt att kika på, kostar några hundringar men det bör det vara värt för att från början få koll på ekonomin. Gör inte misstaget som många andra att köra något hemmapul som i slutändan inte är skalbart.. ska du bara prova på bokföring så finns det demoversioner av programmen. Det bör även finnas liknande från andra leverantörer av ekonomiprogram, sök här på WN så hittar en del olika trådar där olika system och dess funktioner har diskuterats.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hurvida det här programmet är bra eller inte vet jag inte, men det är i alla fall gratis:
http://www.dofree.se/gratis_bokforing.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kör med iOrdning från www.iordning.se och det fungerar riktigt bra. Det är så enkelt det kan bli, känns det som.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad du än gör så använd inte piratebay!!!!!!!!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Menar du då för att det är omoraliskt och olagligt, eller av någon annan anledning? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Papper och penna är nog roligast om du kör dubbel bokföring. Fast sen så kostade kursen mig ca 3.000 kr med böcker och allt inkl. moms. men det var en givande kurs.
Har alltid tyckt om att se och ta reda på vad som händer bakom kullisserna än att bara få saker att funka så... PM:a mig om länk om du är intresserad. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|