FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fick ett nyhetsbrev idag.....har saxat rakt av!
Det kanske är så att personen ifråga lider av dyslexi eller dyl. men idag är det ingen ursäkt för att skicka ut nyhetsbrev med stavning på den här nivån. Det finns både stavkontroll i word och oftast i den mailklient man använder. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Nyheter på nordin.se -------------------------------------------------- Skickades: 2007-05-22 01:46:22 -------------------------------------------------- nu jag uppdatera nordin.se med lite nytt som ni kan se här unde roch hoppas att ni komemr gilalr det som är nytt på nordin.se nu jag bekaga att det inte ha uppdaters på ett tag det för jag gjord om nån sida som jag är inte klar än och det resor som hålle rpå göras om Uppdaterning * Nya bilder i gellerit * Nya filmer på thesims sidan * Ny bild på veckans bild under veckan komemr dessar sidor att uppdateras * webdesigns sidan * så öppnas en ny sida som heter sommarevermang på den så kommer ni att hittar evermangs tips för hela dalarna ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Medlem
|
Med tanke på tidpunkten så var kanske personen berusad av nån substans?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Aftonbladet har nu korrigerat texten.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Flitig postare
|
I ett inmatningsfält för sökning i ett forum hade jag skrivit "Sökord(s)". Ingen aning om varför.
Det var en medlem som maila och fråga vad jag var drogpåverkad vid tillfället det skrevs. Den personen blev senare en medarbetare till mig som kollar all text som skrivs på sajten. Jätte bra att ha någon som dubbelkollar allt man skriver. Även om man förstår att det är slarvfel en del gånger, så kan de vara sjukt irriterande att läsa en text med många stavfel. Är världens uslaste stavare, men Word är en nära polare och håller ryggen fri. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|