FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Omstart av modem samt router hjälpte inte. Men nu på morgonkvisten så har jag inte detta problem längre. Det var säkert något problem med nätet för min del.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
här går det till och från, just nu funkar det, men jag litar inte direkt på att problemet är över...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
aha, det var comhem som jag misstänkte.
Comhems driftinfo är ALLTID tillförlitligt - måste vara en statisk sida som visar att det inte finns några fel inrapporterade. Har problem med både på och mac så OS kunde det inte vara fel på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Startsidan är en sida som ligger på Loopia. Kanske problem där... Tror alltid att internet dött, vilket det ibland brukar göra pga busig katt som drar ut internet sladden. Men tar jag google . se så brukar det oftast laddas direkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
låter som dns-problem, om inte annat så finns det säkert någon fin lösning hos microsoft-supporten. testa ställa in manuella dns-er, kör ni med dynamiskt ip, testa köra en release - renew, och se om ni får nytt ip, har ni tur får ni även nya dns-servers. Detta funkar förhoppningsvis.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|