FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kan du inte lösa det med samarbete med utlänsk bolag? Beror väl lite på vad gåvan ska vara.
Eller kan du inte göra så att var 10:e kund får köpa gåvan för 0.10 öre som avrundas neråt till 0:-? Eller bara något fult. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skulle man kunna köra kanpanj med 10öre till vart 10:e kund på just gåvan och sedan inte ta betalt för varan på grund av avrundnungen? Håller det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du får be dem skriva en "slogan"
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ge endast gåvan till personer som använder firefox, det är ungefär 10%
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle det vara en prestation att använda firefox
![]() Håller med om att Lotteriinspektionen förstör en hel del för vissa idéer ![]() Men det är väl som vanligt för att skydda de "svaga" i samhället kan jag tänka. Får hoppas att de kan börja bli lite snällare och lätta på reglerna lite. En dum sak är t.ex. att man får anordna lotterier i tidningar, tv och radio utan tillstånd om priserna är värda mindre än 500 kr. Men reglerna gäller inte Internet då Lotteriinspektionen inte har uppdaterat sig. Har iaf för mig att det är så det fungerar när jag för ett tag sen försökte dra igång en idé. Ja ja vi får som sagt hoppas att det blir bättre med tiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan man inte köra frågesport istället för att kräva slogans? Tre val (frågor) och man skall kryssa i rätt svar. Då är det en prestation
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Read Only
|
Nej detär en kundgåva räkna det som reklam. inget annat.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det kan ju aldrig vara lotteri. Blocket med många andra premierar vissa kunddummer.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...929235,00.html |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|