FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
100:- för en 20" TFT, fan vad avundsjuk man blir Fabian.
Själv har man inte gjort något bra klipp. Inget som vill sälja 2st 15-20" TFT skärmar för 200:- så jag kan göra ett klipp? /empty |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
LOTTO
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En gång köpte jag en glass på ICA och det behövde man inte stänga av och den var jättebillig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Bara att gratulera fabian! Härligt.
![]() Inte gick att stänga av?? Den stängs väl ändå av automatiskt när man väl stängt av datorn.. haha :lol: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hmm, jag stänger aldrig av min dator... Men om man t.ex. drar ur skärmkabeln så stannar den bilden som var sist. Och om man försöker släcka skärmen med mjukvara (Har tankat hem ett litetprogram som skall klara det) så blir det samma sak. Den sista bilden fryser.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
testa de programmet som de skrevs om i IDG i början av året. de som testar "väcka" kristallerna. minns dock inte va de hette.. men vet att vi testade de på HP o ibland funkar de ibland inte.
*edit* http://www.idg.se/2.1085/1.64307 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Fast min har inga döda pixlar alls.
![]() Tydligen är det en döende skärm. Läste en del skräckhistorier om den... En kille som hade 2 stycken som var döda, och kände andra som hade döda av samma modell. Tydligen är just denna skärmen från dell en sån som dör... Men men, 100:- är det väl värt så länge det varar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
men om bilden fastnar så är de något kristallfel. den släcker dom inte korrekt. därav kan de va värt ett försök.. vad va de för märke/modell på skärmen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Felet sitter på moderkortet i skärmen.
http://www.lcdpart.com/Products/t05102300mss.html Längst ner på den sidan står felet beskrivet. Idag ville den inte starta alls först. Sen började den bara funka. Jag tror inte jag skall stänga av den någonsin. Kanske får köra med svart skärmsläckare bara... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|