![]() |
Var på Saronkyrkans second-hand idag (I Göteborg)
Köpte en Dell 2000FP (20" TFT-skärm) för 100 kronor. Riktiga fynd dom kan ha ibland på sådanna ställen. |
funkade den?
|
För 100 spänn spelar det ju nästan ingen roll om den funkade eller inte... :)
|
Killen som lämnat in den var där just när jag köpte den. Han sa att den ibland inte gick att stänga av, men det känns som ett okej problem. Den var utan tvekan värd pengarna.
Väldigt skönt att ställa bort min gamla 22" skärm som är 1 meter djup. |
Varför ska man stänga av skärmen? Då ser man ju ingenting.....
|
Jag köpte en laser skrivare på en auktionshall för 10kr, den var för visso endast svart vit utskrift, men va f.n den funkar och är av märket OKI. Och till det priset fick jag med fem svarta färgpatroner.... det kallar jag ett bra klipp :-)
[Edit] Anledningen till det priset var att dom inte visste om den fungerade, men för en tia så behövde den inte funka. Men det var inget fel alls på den..... så grymma klipp kan man allt göra ibland heheh |
Jag köpte också en skrivare för 10:- en gång. En laser med helt ny toner, funkade jättefint tills någon hälde vin i den.
|
Citat:
Om det inte nu va en 10poängare till brud. såfall är de bara säga. lugnt de här kan du betala av ikväll :D |
Vin är det inget fel på. Men det är onekligen fel att hälla vin i skrivare. Jag var inte närvarande när det hände.
|
Har bekanta som drev dataservicefirma. De hittade en snus i en skrivare som de fått in på reparation.
Med snusen borttagen fungerade skrivaren fint som snus igen :P |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:37. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson