FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tips / exempel på hur man gör en todo list, för flera inblandade givetvis, i Excel?
Vill kunna bocka av etc och se vad som gjorts och inte gjorts... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
I excel... öööh.. detta är ju ett strålande exempel på en applikation som ligger på webben.. Det bör väl dessutom finnas ett tiotal gratistjänster för att göra precis det du efterfrågar? Eller menar du möjligen att du skall göra en applikation som jobbar mot en databas via access?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
kör med delade to-dolists på www.backpackit.com eller delegerade tasks i outlook (simple view). det löser förmodligen dina behov bättre än en excelfil...
__________________
www.cellsynt.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jobbar själv med detta och det fungerar bra trots sin "statiskhet".. //EDIT: Lägg en kolumn med olika statusar (öppen, aktiv, inaktiv, stängd) så sorterar du även på detta för att hålla isär aktuell/inaktuella. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|