FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ologiskt eftersom det är många fler företag som är "vitlistade" än "svartlistade". :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En sak är iallafall säker: det finns ingen uttömmande lista för co-location av samma typ som InternetWorlds lista på webhotell. För oss som behöver plats och bandbredd.
Kanske något för WN att sätta samman? Forumets administratörer kan administrera listan och antingen kan den vara till bara för forumets medlemmar eller öppen för allmänheten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
warninglist.com är även den till salu...
Hör av er till mig om ni är intresserade. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
/Duwaldt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
program" som blåser folk... Inte många som förstod de.. Men Projektet e på G iallafall... Tipsa gärna om program ni blivit blåsta av.. Dollars.tk va adressen... /Razta |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag blev blåst av ett av de stora "tjäna pengar på att generera sökningar åt en sökmotor"-programmen för ett par år sedan.
Jag har förtängt namnet men jag har för mig att de hade en väldigt grön design. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men snälla, .tk haha?
Det minsta man kan begära är väl iaf en investering på 60 spänn för ett seriöst projekt...
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
Svara |
|
|