Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Frontpage 2003 ? + Foto-Galleri sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-03-05, 21:22 #1
mistress mistress är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Medlem

Jaja- jag vet innan Ni kastar virtuella tomater och annat söligt på mig... att "Alla" proffs haaatar Frontpage och mycket med Microsoft... Men MOI - älskar Frontpage 2000, i synnerhet som den lämnar i från sig stökig kod.. Det tycker jag tvärtom gemene man är Super, för då förstår inte vanliga människor ifall de vill ta ngt man arbetat med... (Visst - har även smakat på Dreamweaver, men det trivdes jag inte alls med samt en massa andra HTML-editorer. Skulle aldrig falla mig in att knacka kod - då jag inte gillar den tekniska biten - och så tar det sådan tid, jag vill ändra 100 ggr innan jag ger mig...)
Så nu har jag garderat mig mot alla invändningar av mitt val... Puh... :P

Jag undrar om någon testat Frontpage 2003 och sett hur foto-gallerierna ser ut? Jag är alltid intresserad av att se olika automatiska fotogallerier och dess funktioner och utseende.... Har testat en del, de flesta gratis då resurserna är lite knappa, men det slutar med att jag kör Photoshop's....
Söker efter en gratis och lättbegripligt fotogallereditor utan reklam
, där man kan styra mycket själv som att man ibland önskar ha olika storlekar på foton, olika bakgrunder, olika marginaler (i själva programmet) och så gärna en med hyfsat snabb "rullande" bildvisning (slideshow) som visar skarp grafik och som även passar alla oss med modem. Gratis utan reklam eller spyware.. *ler* Eller någon för max 1000 inkl. moms. Någon som testat ACD See´s senaste? Har Någon av Er här, kanske gjort något program jag kunde testa och som Ni vill sälja om jag gillar den?

Sedan tänkte jag att många av Er som köper program och datorer - och byter lika ofta som andra byter skjortor "för att hänga med" - kanske händelsevis har köpt en licens av Frontpage 2003 för att utvärdera den, och sedan ratat densamma? som en styggelse ligger kartongen :angry: med CD och skräpar... I så fall är jag intresserad av att köpa denna lagliga licens (med inköpskvitto). Ni kan maila mig personligen i så fall via WN...
PS. Är det någon teknokrat här som händesevis köper ny dator var 3:e månad - varje halvår kan Du också kontakta mig - om Ni bor i västra Sverige, då jag tänkte köpa in en nyare och snabbare PC... (Uppge vad Ni har och pris - jag svarar alla som lämnar prisidé . OBS! Önskar originalkvitto och garanti kvar.)
Tack så länge ... hoppas på svar...
mistress är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-03-05, 21:40 #2
Medlem

Medlem

Här är ett exempel på ngt jag finner dösnyggt - men dock alltför långsamt för modemsurf. Klicka och stig in
på: http://www.hopman.biz/ ... Jag klarar inte att se vad som använts på andra sidans bildspel - kan det vara Flash? Det är så d-a snyggt att bild/bakgrunden går över guldstrecket... (Fast ur sökmotors-synpunkt är sidan inget värd... Det viktigaste för en kommersiell site är ju förstås att att vara sökbar, men jag tänkte man kunde kombinera dylika utsmyckningar med diverse sökoptimeringstricks...)
mistress är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-03-05, 22:17 #3
Roberts avatar
Robert Robert är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jan 2004
Robert Robert är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Roberts avatar

Reg.datum: Jan 2004
Såg sidan, ja den var ganska tung. Dom verkar ha kört Javascript och olika fades mellan jpg bilder. Vet ej hur pass samtliga webläsare stödjer detta iofs. Att prylarna går över linjen är ju inte så märkvärdigt då linjen är en del av bilden som växlar.
Robert är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017