FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Administratör
|
IIS får skylla sig själva lite, jag tror det här är bara början på massa problem.
Jag undra hur mindre företag skall få samma problem lösta. Skrev detta för inte länge sedan. Nu var ju inte denna domänen nyreggad med dock. Den här gratisgrejen kommer skada mer än den ger gott. 200 kr är inte dyrt för en domän man vill ha. Gratis är ett för billigt sätt att störa en konkurrent, barn sitter väl förmodligen och reggar namn hela dagarna. Om ett år får det väljas mellan att förnya en domän av 5000 IDN eller köpa smågodis för månadspengen. Jag tror det bara är början till problem för små och medelstora företag.
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Är jag den enda som vill se avregistreringsblanketten för försäkringskasan.se (med ett s). Tvivlar starkt på att någon sådan existerar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Supermoderator
|
du menar forsakringskasan.se ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
2006-10-23, 12:46 jokkoapa skriver inlägg på WN. 2006-10-23, 14:30 +- 30 minuter Expressen & Aftonbladet har hunnit ringa ägaren och publisera nyheten.
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej försäkringskasan.se. Från pressreleasen:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Thomas - du tappade bort en månad ...det är oktober nu ! Jag tror att du jobbar för mycket
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
AB rapporterar att .se-stiftelsen tar på sig skulden. Nog för att IIS/II-stiftelsen/.SE lider av en identitetskris, det här var dock ett nytt namn.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|