FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Funderar på att införskaffa ett "LiveSupport/chatt - system". Dels har jag tittat på sådana som är gratis och undrar om någon har använt dem och kan säga vad som är bra resp dåligt: - Craftysyntax - Phponline Sedan finns ju Kayako som jag läst mycket gott om här på Webmasternetwork. Men det kostar ju en del.... Men iaf, jag undrar om någon känner till en svensk återförsäljare (om det finns några?) för Kayako's chatt-support ? Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
har ingen erfarenhet av Kayako men ommöjlighten finns så skulle jag kolla upp
CCS (clickchatsold) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi körde med Providesupport.com ett tag, funkade faktiskt riktigt riktigt bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
![]() Jag har sett olika licenser för LiveSupport - hos vissa verkar det vara så att man inte sätter några speciella filer på sin egen server utan endast en länk, eller har jag missförstått något? Men vilket tycker ni är bäst - ha alla filer på sin egen server eller (om jag nu har förstått det rätt) ha filerna hos "leverantören" av programmet ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
EDIT: Glöm det - hittade ju svaret på deras webbplats! Men men: är det någon som vet något om de LiveSupport-system som är gratis? Man undrar ju liksom, LiveSupport system som LiveSupport system - kan de skilja så mycket mellan de som är gratis och de som kostar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns ett par gratis. Kanske det bästa, men skall man bara ha det för att chatta med kunder så kanske det räcker i början:
phpOnline - www.dayanahost.com/phponline.cfm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Använder också Kayako, men utan Live support modulen eftersom jag inte har möjlighet att utnyttja det fullt ut.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi använder oss för tillfället av Meebo just nu för att det var så enkelt att slänga in och inte kostade något.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|