FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag kan börja med att informera er att jag är väl medveten om att det finns liknande trådar på wn (allt för allt slippa det vanliga).
Vilken sajt handlar ni era aktier/fonder på? (Förklara gärna lite hur mycket det kostar o hur användarvänlig sidan är) Vilken aktie tror ni kommer att svänga uppåt helt under hösten / vintern? Berätta gärna nån kul affär ni gjort under era år ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
skandiabanken.se för fonder.. de är billiga, har bra gränssnitt, och många fondbolag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Handlar själv på www.avanza.se, gillar deras tjänster & prissättningen känns mycket bra.
Bästa aktieköpet får väl anses vara nyteckningen vid första emissionen av onoterade 24hBet-aktier (numera börsnoterade 24hPoker). Sämsta är ericssondippen runt år 2000, från ca 120-130kr till 4kr om jag minns rätt... har förträngt det sistnämnda numera, var en viktig erfarenhet iaf.. Ingen vet om marknaden eller en specifik aktie svänger upp eller ner så den näst sista frågan ignorerar jag.. ![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Avanza här med.
Jag kan väl passa på att fråga om det är nån som vet vad som gäller med EF och EF's oskattade pengar när det kommer till investeringar. Det är kanske en fråga som intresserar se7en också. (jaja, skatteverket vet allt, men det är ingen sport att ringa dem i tid och otid). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
Nordnet om du handlar lite mer och mest koncentrerar dig på svenska marknaden.
Datek för internationella (mest amerikanska) marknaden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skandiabanken tycker jag fungerar mycket bra. Kan också rekommendera Nordnet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Är helkund hos Handelsbanken och sköter mina fonder där.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Skandiabanken fungerar hyfsat för aktiehandel också
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Avanza. Swedbank för Robur's fonder. Om du vill ha tips...tja...prova en Rysslandsfond.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Aktiedirekt funkar helt ok för mindre affärer. 9 kr i Courtagé, det är en tiondel av vad det brukar kosta.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|