FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Intressant, jag har tidigare funderat lite över att testa aktiemarknaden lite.. kanske dags att göra det nu när mini Courtagé ligger på 9kr.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Både Avanza och Aktiedirekt har OK handelssystem. Aktiedirekt har lite färre funktioner men funkar i alla fall bra för mina föräldrar som bara småhandlar lite. Jag hjälpte dem (mina föräldrar) i början och de lärde sig snabbt hur det var.
Jag personligen tycker det är värt några kr mer för Avanza men som sagt, Aktiedirekt uppfyller kraven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
använder mig just nu av nordnet, tycker dock att supporten är lite sniken där och så har jag upplevt att det har varit mycket fel där på senaste tiden, kurslistor som inte visat rätt osv så funderar faktiskt på att på byta till avanza.
Ett bra tips skulle väl i så fall vara klädesföretaget WBM som är undervärderat enligt mig. kostar just nu runt runt 155kr/aktie och enligt min åsikt borde den åtminstonde ligga i en 160-170kr/aktie just nu och runt en 180-190kr vid årskiftet. Bra potensial med många nyöppnade butiker m.m. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|