FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
MACarna är så himla frääna
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har enbart gott att säga om min nya MacBook Pro.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi fick just vår laptop till "andra" firman, LG LW25, en riiiktig goding, man lyfter den utan problem i 2-3 fingrar om man så måste. perfekt när man bara ska in med en ODB-kontakt i en bil och göra en avläsning eller programmering. Hett tips för dig/er som inte har feta prestandakrav utan behöver en enkel maskin som är ultraportabel.
Ska fixa bild på den nån dag, den har en förmåga att försvinna 16.01 vareviga dag, alltid är det någon som "behöver" den hemma ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kanske lite gammal tråd, men det tog lång tid för mig att bestämma mig.
Ville bara säga att jag köpte mig en Sony Vaio SZ3XP, som jag är sjukt nöjd med. Den har ALLT man kan önska av en dator och lite till. 1.69 kilo, grymt bra batteritid och liten utan att ha ett litet tangentbord. Core 2 Duo, 2 ghz. 2 gb ram 100 gb hdd Rekommenderas starkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har använt mig av den dell latitude D505, och måste säga, jävlar vilken bra dator.
http://www.dell.com/html/us/products/latit...itude/d505.html Rekommenderar den till 100 procent. Är ingen värsting dator, men duger väldigt väll och batteritiden är helt sjukt bra. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|