FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är väl bara att installera om datorn...
Prestanda känns viktigt, eftersom jag kommer att ersätta min stationära dator med laptopen. Dock är det ju bra om den är lätt, men SZ2an är väl inte så himla stor?.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kan varmt rekommendera LG´s TX Express A2MSV.
Den väger 1.1 kg, har "Fine Bright" skärm (vilket jag tror är det du letar efter) Med standardbatteriet så räcker det ca 3 timmar. Med extrabatteriet kommer du upp i nästan 8 timmar. (Men då väger den lite mer) 1 GB Minne, trådlöst, och senaste BlueTooth. Jag har med mig min överallt nu ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
|
Macbook med 1 gb minne kostar typ 1000 pix extra på apple store iaf. Sen vet jag inte riktigt hur det är med <>-knappen. + då att det såklart bara är en knapp på den inbyggda musplattan => man får släpa med sig en extramus hela tiden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Är en lcd skärm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Sony Vaio TX är riktigt fina.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag testade MacBook & MacBook Pro på apple affären i veckan och måste säga att jag vart väldigt imponerad. Både windows och nya 3d-spel flöt på fint utan trubbel. Om jag köpte en bärbar idag skulle jag helt klart lägga mina slantar på en mac. De fanns med både blank och matt skärm, jag föredrar nog den matta, den blanka ser coolare ut men den matta är lite trevligare att se på eftersom den inte reflekterar något.
Så skadar det ju inte att dom är rätt fina att se på med ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
|
gud vad svårt det skall vara då.
Läste någonstans att Sonys TX3 har upp till 10 timmars batteritid, låter sjukt mycket... Men där är ju priset lite saftigare, hade tänkt mig att hamna på max 15k, gärna mindre. Men å andra sidan vill man ju ha en dator som räcker. Skall gå och kika på några VAIO´s idag tänkte jag, som synd är så är inte MacForum öppet idag, och jag vet ingen annanstans dom har macar uppställda i gbg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
För här i Hbg så har dom det. |
|||