FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kan inte påstå att jag gillar den. Att lägga artikeltexterna till vänster gör att jag vrider mig och lägger huvudet på sned utan att tänka på det. Det känns inte bra.
Överblicken på kommentarerna har blivit klart sämre. Gillade den gamla, för kommenteringen av artiklar är en av de största behållningarna på IDG i mitt tycke. Oftast tillför de mer än artiklarna. Funderar på att överge IDG nu, efter att alltid besöka den minst en gång om dagen. Det enkla lockar mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Medlem
|
Polopoly webb (CMS:et). Ser bra ut. Ursprungsvärdet på XLENT:s affär var 2 Mkr. Billigt när man ser resultatet tycker jag. Men å andra sidan är projektet försenat några kvartal
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
den e dock inte w3c-godkänd.. trodde dom skulle fixa det i samma sväng
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Att de lustigt nog använder XHTML, utan en tanke på framåtkompatibilitet (den dag man vill byta till korrekt media-typ för XHTML) är väl en helt annan femma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jo, visst är det lite försenat men inte så farligt om du frågar mig. Semestrarna kom emellan, men förutom det rör det sig snarare om veckor än om månader. MVH /Robert Brännström chefredaktör IDG.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
MVH /Robert Brännström chefredaktör IDG.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ursäktar ifall jag yttrar skarp kritik, men jag att ignorera en användares åsikt utifrån personlig preferens är lite löjeväckande. Man designar för sina användare, inte för sig själv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
(Jag jobbar också på IDG, dock inte direkt med Robert eller idg.se) Bosse/. |
||