FAQ |
Kalender |
![]() |
#191 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat:
Mvh Dejan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har aldrig haft problem med att komma in på Doubles hemsida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nån annan som använder Meddelandelån hos Double ? Mitt saldo för tillgängligt har inte växt en enda krona dom senaste månaderna trots många godkända lead till dem. Borde inte Double ta i med hårdhandskarna och driva in pengarna eller kasta ut dem ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har på senare tid upplevt att en del kryssrutor i mina pooler på Double avbockas av sig självt. Det är bara rutor i kategorin Affärer och ekonomi som avbockas. Konsekvensen är att annonserna i dessa kategorier inte visas :-(
Har kontaktat D för tio dagar sedan men inget hört. Idag upptäckte jag de avbockade rutorna igen och har mailat skärmdumper till D. Någon annan som upplevt detta? /Fredrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |||
|
||||
Nykomling
|
Fredrik, jag har mailat två svar till dig.
Ring om du inte fått dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
|
|||
Medlem
|
Fler som har problem med trackingen på Double, den trackar långt ifrån allt... T.ex. har man 20 leads (med EPI/subID) så visas typ endast 5-6 leads under tracking...???
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
|
|||
Nykomling
|
Er annonsör www.nerivikt.com blockas av google chrome (vilket resulterar i "block" på alla sajter med annonsen):
http://safebrowsing.clients.google.c...lechrome&hl=sv |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Doubles annonser laddas långsamt?
Vissa annonser från Double laddas otroligt långsamt på min site. Verkar dock inte vara så i alla system, då det funkar OK när jag kör med min macbook?! Kör Firefox i båda systemen. Får ibland för mig att det är google-analytics fel, men det kan det väl inte vara? Det kan dock inte fortsätta vara såhär, då hinner ju alla klicka bort sig innan de ens ser annonserna! Kan någon vänlig själ testa om ni får upp annonserna direkt och kanske har tips på vad som kan vara tokigt? http://www.svenskatabbar.com/ |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|