FAQ |
Kalender |
![]() |
#211 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det verkar gå att logga in på double.net däremot double.se funkar fortfarande inte samt inga annonser eller redirects verkar fungera.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag förväntar mig ju kompensation för detta! Riktigt dåligt, ingen info, ingenting!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu verkar det rulla igen....
EDIT: Ibland iaf... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
|
|||
Nykomling
|
Någon som lyckats komma i kontakt med Double via deras kontaktformulär?
Har sänt två förfrågningar om en eventuell uppstart av verksamhet utan att fått svar.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Telefon är alltid att föredra när det gäller saker utöver det mest basala. Det går snabbare, du får tydligare och mer utförliga svar, undviker missförstånd och slipper skicka fem mail till med följdfrågor.
![]() |
![]() |
#218 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har ett litet problem med Double, tror nog att många har haft samma problem tidigare.
De är väldigt sega på att betala, jag har haft xx xxx kr godkänt hos dem i snart två månader utan att bli tillgängliga. Ja, jag vet att de ej betalar ut några pengar om inte annonsörerna har betalt in fakturorna, men hur länge ska man behöva vänta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag är lite ny på Double och undrar om man behöver meddela verksamhet inom keyword buying eller är det bara att köra på (förutsatt att programmet tillåter det givetvis)? Vet att vissa andra nätverk måste slå av tester / flaggor på affiliaten för att trackingen ska fungera om man t.ex kör direktlänkar från Adwords.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hallå double..vart är ni?
Jag har 377 kr på mitt konto, var av 70 kr är tillgängligt. Så här har jag haft det i snart 3 månader ungefär. När ska ni börja godkänna alla pengar och ta fakturor ifrån annonsörerna? Riktigt irriterande, detta är inte första gången som det händer så här med mig. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|