FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan
Jag kan ta emot epost men kan ej skicka epost via Outlook Express. Vad kan det vara för fel?? Felet enligt Outlook Express: Servern har oväntat kopplat från anslutningen. Möjliga orsaker kan vara ett serverfel, ett nätverksfel eller en lång tids inaktivitet. Konto: 'mail', Server: 'mail', Protokoll: SMTP, Port: 25, Secure (SSL): Nej, Socket-fel: 10053, Felnummer: 0x800CCC0F |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Din SMTP-server heter väl knappast mail utan mail.telia.com eller liknande?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kolla upp din POP3 och i alla fall kan du sätta SMTP till mailout.telia.com. Det kan hända att din ISP har stoppat port 25.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lite mer OT: använder dagligen Outlook i mitt arbete och gjort i x antal år men jag hatar programmet.. nån som känner så, eller är det bara jag som är lite konstig?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Följd fråga och ännu mer OT: Vilka mailprogram tycker ni är bäst? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag använder mig att epostprogrammet som är inbyggt i webbläsaren Opera.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker Microsoft Outlook fungerar bra. Har haft lite häfta "kortslutanden" på programmet, men det är inget ovanligt på min dator.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan
Jag skrev ditt mail bara för att inte få med den riktiga mailen. Jag använder mig inte av telia utan av labs2. Jag använder det pop3 och smtp som står på webbhotellet. Vet någon vad det kan vara för fel?? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|