FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Labs2 spärrar förmodligen port 25 som används för smtp så att du inte kan skicka mail annat än genom deras server. Ställ in deras server för utgående epost så bör det fungera.
Skicka gäran PM om vilken server som är korrekt då jag vill lägga till det i listan på min hemsida.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan
Labs2 spärrar inte eftersom det fungerade några dagar sedan innan formatering av datorn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Då kan det bero på din eventuella brandvägg. Den kanske är inställd på att hejda utgående e-post.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Även en smidig backuptjänst |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan
Tog en titt på brandväggen, det tycks inte vara den. Så The Bat är en lösning till Outlook?? =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Citat:
läste inte ditt inlägg så noga förra gången. Den smtp du använder skall ju simpelt vara exempelvis telias eller comhems. Detta underlättar allt och fungerar med brandväggen på. <!--QuoteBegin--Loopia[/i] Telia: smtprelay1.telia.com Tele2: smtp.tele2.se Bredbandsbolaget: smtp.bredband.net Chello: smtp.chello.se Bostream: mailrelay.bostream.com ComHem: mail1.comhem.se Glocalnet: smtp.glocalnet.net Tiscali: smtp.tiscali.se [/quote] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan
Jag sitter på Labs2, kan jag använda andras smtp server då?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Ring och hör med labs2 om de har någon smtp till kunderna.
Telefon: +46 (0)46 - 540 01 00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan
Jag provar med smtp servern och om det ej funkar så får jag ringa dem och prova där =) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|