FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Internetworld har gjort ett stort test av Sveriges största webbhotell under en längre tid.
"Efter att ha genomfört Internetworlds mest omfattande test någonsin kan vi kora veteranen Levonline till Sveriges bästa webbhotell. Det är resultatet när Internetworld under en längre tid har hårdtestat 17 webbhotell. Även Ballou, Digikom, Loopia, Space2U och WA-data får höga betyg." "Budgetvinnaren blev Hemsida.net som för ynka 480 kronor om året erbjuder en väl fungerande e-postsupport, en tillgänglighet på 99,44 procent, 50 megabyte i utrymme och 8 gigabyte i trafik." Läs mer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Så trovärdiga är de. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Visst, men de är inte flexibla för ett öre. Vill du plötsligt ha något extra skall de ha betalt hur mycket som helst. Dessutom otrevlig support - vet det av erfarenhet!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har loopia och det sämsta med dom är att dom har inget anti spam till eposten och det gör väldigt mycket tycker jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Undersökningen täcker antagligen bara de webbhotell som annonserar hos dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
mm men space2u är faktisk riktigt bra. Jag låg där fört och hadde alldrig något problem.
Därför la ja min mammas jobbs sida där. ni kan ju kolla www.ent.nu den har inte mer än kanske 150 besökare i veckan villket inte är så mycket men det fungerar alltid. Dom har dessutom bra telefon suport så hon kan ringa själv om det är något frågetecken. B) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker mitt Webhotell är underbart.
123.shellkonto.se 1Gb utrymme totalt. Support forum med svar inom 12h. Även E-Post support. 299:- grund utbud (1st POP3/IMAP brevlåda, Shellaccess, MySQL, PHP stöd) 399:- inkl. domänknytning. (5st POP3/IMAP brevlådor) 499:- inkl. vhost på IRC. Så jag anser detta vara det billigaste alternativet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Har ju däremot skett vissa strukturella förändringar på senare tid. Men att driva någon seriösare web-verksamhet där har till största del inte varit möjligt.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Kan bara tillägga att Levonline förtjänar verkligen resultatet för vi har varit en av deras största kunder och kan verkligen lovorda dom i alla avseenden. Bl.a. hyrde vi en server som aldrig var nere, trots väldigt hög belastning tror det var en uptime på mer än 400 dagar. Supporten är den bästa man kan få av otroligt kompetent personal. Trots en ddos attack för ett tag sedan har våra domäner ändå alltid varit 100% tillgängliga där, en stor eloge!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|