FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Det är ju där smssidan ligger. De allra flesta leverantörer tillåter inte att SPAM används för att marknadsföra en sida oavsett varifrån den skickas. Vi införde den lilla regeln efter att ha haft den där Lärka som kund ![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Haha, robertsson är helt vild.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har alltid gillat M$ (oftast iaf) och även denna gång får jag önska dem all lycka och välgång
![]() Joel: insåg du inte att du skulle få stå till svars för allt spam en dag? Det kan ju inte ha kommit som en chock? :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
|
Citat:
murdocen: Det var reklam de skickade - utan tvekan. Ang. intelligensnivån så är jag något frågande till din likaså. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
|
Smssidan har frekvent fastnat i spamfiltret hos mig, både till min MSN-adress och andra e-postadresser. Samtliga gånger så kallade tips-mail, oftast utan mer avsändare än "Din kompis [namn]".
Hur ni kommit över adresserna lägger jag ingen tyngd vid, men att automatiskt och regelbunden skicka samma mail till mig kan inte mer än klassas som spam, oönskad kommersiell e-post. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Banned
|
WN är numera omnämnd i artikeln... =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Måste hålla med de flesta andra, SPAM är vidrigt. All reklam som jag inte personligen bett om är SPAM, hoppas MS advokater slår till stort.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|