FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Håller på med en del på en sida som skall ha ett eget musik intro när sidan öppnas.
Jag vill att introt skall starta automatiskt men sen vill jag att de som inte vill lyssna skall kunna stoppa musiken med hjälp av färdiga knappar. Alltså musiken startar när du går in på sidan och där skall man som besökare kunna stänga av musiken och för de som vill så skall man kunna spela upp musiken igen. Jag har idag en play knapp och en stopp knapp, men har inte lyckats få det att gå ihop. Går det att ha samma låt som startar automatiskt som intro och sedan att man kan kontrollera det med play och stopp knappar ? idag så är sidan skriven i html. Någon som vet hur i så fall? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Gör det i flash, finns säkert exempel på www.flashkit.com
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
skullle kunna hjälpa dig och göra en flash "film" som gör det du önskar....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja det hade inte varit fel, jag kollade på flashkit men där fanns barar spelare med en massa blink blink. jag vill ha en som liknar den på bilden i bifogad länk. http://home.malmo2.net/fackligtaktiv/helamenyn.jpg
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Okej men då måste jag ha låten som ska vara med också!
Dom 2 knapparna längst ut vad ska dom göra, ska du ha flera låtar så måste jag ha dom med! och där det står audio ska det stå vilken låt som spelas där? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|