FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Söker efter någon t-shirts tryckare som trycker på the & best t-shirts
eller någon som säljer otryckta t-shirts av märket the & best. Tacksam för svar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Aldrig hört talas om, är du säker på att de inte bara har märkt om en mer känd tillverkare.
Varför skulle just de t-shirtarna vara så bra? Hittar tre resultat i Google varav ett från grafisktforum så jag blev lite nyfiken ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
ja jag har kollat det också, men de var köpta av ett nerlagt ställe.
T-shirt4u.com tryckte på the & best innan men dom finns ju inte kvar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
ja det kan vara någon annan tillverkare, fruit of loom kan tänkas om man nu ser i fler trådar.
Någon som trycker på dom då? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
fruit of loom är bra. Just för tillfället har jag en leverantör som ligger under 30 kr per T-shirt (vit) med två-färgs tryck. Billigt. Dock skall jag pröva ut de inom en månad och se om trycket blir bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fruit of the loom är generellt bra, men det beror mest på vilken modell det är, de har ju femtielva modeller från högsta kvalité till lite mer budgetmodell.
Men alltså, vad är det som är så bra med "the & best", är det för du vet hur de sitter sen tidigare? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
ja vi är ute efter just dom egentligen. Det är bra riktigt bra kvalité och passform.
Men den vi köpte för att testa kommer från t-shirt4u.com (som inte finns kvar). Det enda som står på lappen är "The & B best" Konstigt att ingen har hört talas om det innan. Men det är väl som du säger det finns för många modeller. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Passar på och stjäla tråden istället för att starta en ny.
Söker kontakt med tryckeri för en mindre beställning (5st t-shirts) och möjligheter på en betydligt större. PMa mig gärna med priser för tryck på kvalitet-tröjor =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
det är synd att dom inte märker upp dom så man kan få tag på dom igen.
Får väl leta fram nått annat märke |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|