FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
The & Best har bytt namn till South West. Dock samma plagg som innan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag blev precis rekommenderad giveto (.se) som verkar trycka t-shirts bland annat.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
ztream: Är du säker?
Du vet inte var man kan få tag på dom tröjorna? Eller någon som trycker på dom? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hittade inte tröjan där, får väl maila dom.
Såg att roligatrojor.com trycker på den också: http://www.roligatrojor.com/product_...products_id=39 måste ju vara samma som: http://www.southwest.se/Product/Prod...LinkSortOrder= Tack för informationen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Tänk gärna på miljön när ni trycker tröjor. Billiga tröjor kan vara tillverkade på ett taskigt sätt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har faktiskt inte fått frågan en enda gång, men det är en intressant poäng du har jensjakob.
Vad tänkte du på mer specifikt att man som kund vill veta? Arbetsförhållanden, tillverkningsland, miljöcertifieringar och liknande? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Som exempel kan jag nämna att man för att odla jätteräkor skövlar viktig skog. Även om de som jobbar med att paketera räkorna får schysst lön (vilket de troligtvis inte får) så är hela grejen ändå negativ. Detta är viktigt att folk får reda på. Hur det ser ut med tröjor vet jag inte, men jag kan gissa. Jag tror det är svårt att få fram någon bra information av att bara veta land. Då måste man ha koll på förhållanden i just det landet. Detta är en tankeställare. Den är inte till för att krossa er kreativitet, men den är viktig långsiktigt. Och den går att applicera på alla områden... tänk efter vad du brukar handla. Fråga en extra gång, bara frågan kan leda till mycket. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|