FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Nej vi ligger inte hos DCS och skulle inte ens göra det om vi så fick betald för det. Våran placering är inne i Bergrum med högt skalskydd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kan säga som så att vi har våra saker hos DCS.
Jag påbörjade återupptagandet av servrar osv runt klockan 02.00 inatt. Givetvis har man övervakning dygnet runt med olika notifieringsalternativ. Det är väl en självklarhet. Fel kan uppstå, det är omöjligt att undvika, men en bra övervakning gör ju att man snabbt kan vara på plats och påbörja lämplig åtgärd. //Anders |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Självklart är det så mycket som kan gå fel, det kan man inte säga något om.
Visst ett elavbrott hos DCS så bör man kanske inte klaga, men är inte första gången. Efter andra gången bör man fundera på att flytta till något fungerande ställe. Om Proinet har någon övervakning kan jag inte svara på, fast även om dom nu hade det så verkade det inte fungera så bra hos dom. Det bör även finnas personer som får det som är levande. Det är bättre vakna av ett falsk alarm än att inte vakna av ett riktigt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|