FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
När jag klickar på "Gå till första olästa inlägg" i en tråd, så kommer jag ALLTID till det senaste inlägget i tråden, inte det första olästa inlägget.
Dessutom, om jag loggar in, utan att jag skall bli ihågkommen, så loggas jag direkt ut igen. Jag har provat med flera olika datorer, browsers, os, uppkopplingar mm, men det är alltid samma. Någon annan som tänkt på det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Inget strul här inte.
Enda jag lyckats med är att rapportera fel på wn om att all info högst upp till höger hade försvunnit. Kom inte åt mina meddelande varken kontrollpanel Visade sig att jag inte var inloggad ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"senaste trådinformationen" står det väll?
Nope jag har iaf inga problem med utloggning, jag har däremot markerat rutan komihåg mig, Så jag blir automatiskt inloggad, (lat) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
Nej, om du går in i en tråd så står det "(Gå till första olästa inlägg)" till höger om trådens sidnumrering högst upp. Testa en gång att logga ut, och sedan logga in, utan att bli ihågkommen, man glöms av väldigt snabbt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ahh nu såg jag vilken länk du menade, Och jepp blir utloggad jag med,
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Felet med inloggningen har funnits minst ett år. För mig fungerar det bra med att komma till senaste olästa inlägget. Jag kör Firefox och Konqueror.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag kör FF och jag kan inte skicka privata meddelanden. Får öppna IE varje gång :-/
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|