FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
För högst en månad sen, skapade jag en sida där jag tänkt ha information om svenskaspel och länka till dom. Nu när man gör en sökning på svenskaspel så kommer min hemsida på placering... 5 eller 6 av 92200 resultat.
Lite paff över att min sida placera sig så högt så snabbt. Men svenskaspel kanske inte är så eftertraktat ord. När svenskaspel neka samarbete till min sida, så tog jag bort länkarna från min sidas navigering till sidan. Nu undrar jag, är det svårt att placera sig högt på ett så välkänt ord? Om det nu är det, kanske jag borde länka från sidans navigering igen, så att jag behåller samma placering. Sen länka direkt till svenskaspel utan att tjäna något på det. Men att iom den höga placeringen hoppas på att få besökare istället. Vad skulle ni gjort? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
VIP
|
nog inte så svårt ord..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tror de flesta söker på Svenska Spel. Svenskaspel är ju en felstavning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Starta en kampanj i Adwords med de båda orden/uttrycken och kolla vilket det söks mest på.
Varför nekar de dig samarbete? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ah alltid trott att det satt ihop. (svenskaspel)
vikarien: Nja... så viktigt var det inte att veta. Kollade deras regler, och det står att man inte får göra reklam för något utländskt spelbolag för att kunna bli godkänd av dom. Och jag gör reklam för Unibet. nog därför dom neka mig. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|