FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ironi säger skenbart en sak, men menar egentligen motsatsen. :lol: Det du använder emot grazzy är en form av sarkasm ![]() (snacka om tråd som spårar ur av frustration) :blink: |
||
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det bara jag som tar saken på allvar?
Om jag träffade personen i fråga så skulle jag slå ner han, seriöts, jag är tränad, eller åtminstone försöka. |
||
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
|
Jag kan forwarda de 3-400 spam jag får om dagen till dig.. så kommer du med att bli "tränad" :P
På lurendrejerier. |
||
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det kan ju vara så att fredrikj81 menar alvar, men han inte fått igenom registreringen av domännamnet... så att han inte avslöjar vem som har vunit ännu.
(hoppet är det sista...) |
|||
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
|
Japp.. det kan vara så att pyramidspel, lotto och aktier funkar med. Det handlar mest om att ta med den kalkylerade risken när man gör sin insats. Själv spelar jag inte på lotto... och ännu mindre på internets variant av rysk roulette med domännamn :P
|
||
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
cssmyass.com fredrikj81
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Edit: Har du nu energin så har du här en riktig skojare som däremot är lite väl busig för min smak: http://www.studentskiva.com/studentflak.php Läs mer i WN-tråden: http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...=0&#entry110805 |
||
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
*väntar tills den dagen fredrik kommer tillbaka under annat nick och moddarna avslöjar honom* :P
|
||
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() Nä förlåt... Alla här visste att det var fejk.
Stängt ämne |
|
|