FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | |||
|
||||
Administratör
|
HAHAHAHAH
Skön tråd. Fick mig ett riktigt gott skratt...
![]() |
#82 | ||
|
|||
Nykomling
|
jag har inte varit spydig alls, jag är så trött på patetiska förlorare som förstör för andra, kunde inte tänka mig sånna här inne men jag hadde fel jag stänger tävlingen och inga pengar eller dömän går ut till mig och vinnaren tack vara fjortis som M.R...
sånna här forum blir lika oseriösa som aspsidan.. |
||
![]() |
![]() |
#83 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Och som det har sagts så många gånger innan - gå inte ut med något förrän det hela är klart. Är typ som att boka en helsida i DN med reklam för "superdupersidan.com" och sen gå in här och fråga vilken aktör man bör registrera domänen genom... Vem behöver egentligen Big Brother... |
||
![]() |
![]() |
#84 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är inte ovanligt att det finns mycket oseriöst folk som snor domäner före andra här på WN. Är inte precis första gången.
Fast om man kollar i Whois så är det icke riktiga uppgifter och reglerna säger att man ska fullständiga uppgifter. Så betyder att han inte har någon rättighet till domänen förens han skriver in uppgifterna. Så borde gå kunna snacka med ICANN ang det. |
||
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
||||
Administratör
|
Städar denna tråden lite och låser den sedan.
Alla parter kan ju PM'a varandra ang priser, domäner osv ...
Stängt ämne |
|
|