FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Får man verkligen starta ett bolag som bedriver spelverksamhet utan att skaffa sig en spellicens?
Kan tänka mig att det är ok om man är "partner" och kör på någon annans nätverk, men ska man ha eget nätverk måste man väll endå hosta upp stora $$$ för att skaffa en licens? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
det viktigaste är väl nästan att kunna marknadsföra sig på ett smart sätt, att erbjuda kunderna/besökarna något som låter speciellt för dem. något som får er stå ut ifrån alla andra poker siter.. ska jag vara ärlig så funkar inte dagens poker reklam lika bra när dem säger "kom och spela på xxx-pokersite.com idag!" längre.. ( tycker förövrigt det är väldigt mycket sånt på tv idag? ) men fråga er själva vad ni egentligen ska lägga pengarna på, en redan oerhört tuff marknad som kommer ta lång tid innan man får foten i den, om alls?.. eller försöka något nytt/enklare som ni kan börja tjäna pengar på mycket snabbare och långsiktit slå igenom större |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
C++ är ett lågnivåspråk. Du kan använda vilken grafik du vill.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
c++ är ett högnivåspråk.
men ja du kan använda/implentera den grafiken du vill begränsningarna sitter oftast hos programerarna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Till C++ finns det en del klassbibliotek. Utveklar du för windows så finns ju alltid gamla MFC. Du kan ju även använda .Net unmanaged för att använda .Net plattformens klassbibliotek.
Ett bibliotek som liknar MFC men är "plattformsoberoende" (sista 5% avancerad funktionalitet saknas som vanligt i opensource) är wxWidgets. Jag *vet* ju inte, men jag gissar att man väljer olika grafiska klassbibliotek beroende på plattform eftersom de plattformsoberoende sällan funkar speciellt bra i praktiken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja, lägg ner idén. Ni har helt enkelt ingen chans. Nu när hela den amerikanska marknaden faller bort blir konkurrensen än hårdare. Har ni inte väldigt mycket kapital och väldigt mycket kunskap (vilket ni förmodligen inte har då ni ställer era frågor här) är det ingen idé. Lycka till med något annat projekt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Det är olagligt att sätta in pengar, inte att spela nätpoker.
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
De amerikanska bankerna alltså. |
||
![]() |
![]() |