FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Helst vill man ju att så många som möjligt kommer. Tyckte det var riktigt skoj att få träffa de medlemmar som kom sist ![]() |
||
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker en admins röst skall väga som 100 röster av er vanliga dödliga
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
WN träff i Stockholm mellan 21 Juli och 22 Juli
Efter en omröstning visade det sig att majoriteten ville träffas under dessa dagar. Aktiviteter får pratas igenom, men inga större summor på enskild aktivitet bör vara förväntade. Ni som nu vill träffas kan lägga till ert namn på "listan" under, som en liten sign. Deltagare: Mattias Johnny den snygge |
||
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag hänger gärna med, men hur skriver man upp sig på listan?
|
||
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Administratör
|
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport)
![]() |
#36 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är som alltid på.
![]() Deltagare: Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport) xyzi (Charlie) |
||
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Nykomling
|
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport) xyzi (Charlie) Kjette Emil <3 |
|||
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
mig
|
||
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kan inte komma på någon orsak till att inte komma så det blir nog så att jag kommer också :-)
|
|||
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Administratör
|
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (beror på om jag hittar transport) xyzi (Charlie) Kjette Emil Oskar Lindgren magic Jens (Prel. så)
Stängt ämne |
|
|