FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain b_anderson Eddie Max (Prel.) Freakalis (Prel.) Tobbe (Prel.) Turesson (Prel.) PatrikWeb (Prel.) |
||
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hänger nog på.
Deltagare: Mattias Johnny HenSod Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain b_anderson Eddie Max (Prel.) Freakalis (Prel.) Tobbe (Prel.) Turesson (Prel.) PatrikWeb (Prel.) Bitbull |
|||
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
VIP
|
Sign me up!
Deltagare: Mattias Johnny HenSod Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain b_anderson Eddie Max (Prel.) Freakalis (Prel.) Tobbe (Prel.) Turesson (Prel.) PatrikWeb (Prel.) Bitbull Maccke |
|||
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Verkar som Maccke tvingar mig så...
Deltagare: Mattias Johnny HenSod Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain b_anderson Eddie Max (Prel.) Freakalis (Prel.) Tobbe (Prel.) Turesson (Prel.) PatrikWeb (Prel.) Bitbull Maccke Frost |
||
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag och två anställda i mitt företag kanske dyker upp om jag inte är på seglingssemester den dagen.
Deltagare: Mattias Johnny HenSod Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain b_anderson Eddie Max (Prel.) Freakalis (Prel.) Tobbe (Prel.) Turesson (Prel.) PatrikWeb (Prel.) Bitbull Maccke Frost Qo-naq + 2 anställda (Prel.) |
|||
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tja, varför inte. Västerås är inte mer än en timme från Stockholm, hänger gärna på om jag kan.
Deltagare: Mattias Johnny HenSod Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain b_anderson Eddie Max (Prel.) Freakalis (Prel.) Tobbe (Prel.) Turesson (Prel.) PatrikWeb (Prel.) Bitbull Maccke Frost Qo-naq + 2 anställda (Prel.) Jonathan (Prel.) |
|||
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Deltagare:
Mattias Johnny HenSod Zn4rK (Prel.) Xyzi Kjette Emil Oskar Lindgren Magic Jens (Prel.) Jonny (Prel.) MissDomain b_anderson Eddie Max (Prel.) Freakalis (Prel.) Tobbe (Prel.) Turesson (Prel.) PatrikWeb (Prel.) Bitbull Maccke Frost Qo-naq + 2 anställda (Prel.) Jonathan (Prel.) Per (Prel.)
![]() |
#58 | ||
|
|||
|
Ser ut att kunna bli rätt många, ni som bor i stockholm är gärna välkomna att lägga till mig på msn mattias @ thn.nu eller icq 1237 94657..
Har lite frågor att ta upp |
||
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
|
Tar och skriver lite snabbt åter igen..
Söker fortfarande lite mer hjälp kring stockholm. Gärna någon med goda kontakter gällande krogar. Alternativ 1 Vi kan starta dagen genom att äta på Fridays. Den lilla nackdelen är att vi kommer få svårigheter att klämma in 20 personer på stureplan. Då kan vi alternativt få åka taxi lite mer söder, eller vandra 20minuter. Som lösning på det skulle vi kunna äta på Kvarnen som redan ligger åt söder. Bonusen på det hela är att man även kan hänga på kvarnen hela natten, samt att barerna eld & h2o är öppna till 3. Beror ju helt på vad vi vill ?äta och om vi vill åka taxi/gå. Ris/Ros uppskattas :P |
||
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]()
Stängt ämne |
|