FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
är inte hemma 1:a och 2:a juli men du kanske inte menade då
![]() Efter det borde jag kunna! |
|||
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
VIP
|
Flyttar i månadsskiftet, men planerar vara i sthlm sista veckan i maj.. första veckan i juni kan jag dock inte
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vore kul att vara med så boka in något efter 10:e juli. Dottern fyller år den 4:e så det blir kalas helgen innan eller efter, så det är nog inte populärt att smita iväg
![]() Kan inte en fredag vara bra? Eller så får Mats besöka leverantörerna på fredagen och bo på hotell till lördagen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
OT. Alla sådana kostnader är bra för företaget ![]() Var i Paris på mässa förra helgen. (Mässa några timmar fredag, ändå var jag tvungen att vara kvar tills söndag em...) // Mats |
|||
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Som det ser ut nu så finns inget ivägen, men kan ju hända att något kommer ivägen längre fram.
Vilken dag speler så sätt ingen roll. |
||
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Då fixar du bil upp ![]()
![]() |
#28 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Just nu ser det väldigt rörigt ut med att sätta ett fast datum.
Fotbolls VM, födelsedagar, bortresta, osv.. Tar upp en poll lite senare idag, så ser vi vilket som fungerar bäst. |
||
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kommer gärna, dock helst i slutet på Juli.
|
|||
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||