FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
När det gäller PK-biten bryr jag mig inte åt nåt håll. Faktum är att andelen bedrägerier som har dropadresser i området är extremt hög.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=271317 "Enligt vittnena blev mannen liggande i över tjugo minuter innan ambulansen kom fram. - Det har att göra med deras säkerhetsföreskrifter, säger Thomas Fuxborg, informatör hos polisen i Västra Götaland. - Så snart det finns missbruk eller vapen med i bilden ska ambulanspersonalen avvakta tills de får klartecken av polisen. Ambulansen väntade alltså i närheten av brottsplatsen tills polisen gav klartecken att köra fram." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har jobbat två år i Rosengård och visst är det mycket skit men var nog inte det som tråden handlade om. Kan bara hålla med om det är stor del av Internets bedragare som använder Rosengård-adresser, cirka 90% av de bedragare jag stött på tillhör Rosengård.
Tips är att sätta varningsflaggor automatiskt när följande gatunamn används: amiralsgatan, bennets väg, hårds väg, södra kattarpsvägen, cronmans väg, ramels väg, von rosens väg Detta är de jag kom på direkt i huvet, kan hämta ut den exakta lista jag använder om någon är intresserad. Märk också att Amiralsgatan är en lång huvudgata som bara har ett fåtal adresser som bör misstänkas. Slutnot om Rosengård: TV3-Efterlyst skulle göra ett reportage där om något knivöverfall och istället blir de rånade själva på sina kameror. Det säger ju lite om det hela ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Möllevångsgatan, N. Skolgatan, Fredsgatan, Norrängavägen (Lund), Vallbogatan, Professorsgatan, John Ericssons Väg, Tomsens Väg, Persborgsgatan, Fosjevägen, Virvelvägen, Lönngatan, Skolgatan (Hässleholm), Agnesfridsvägen, Olofsborgsgatan osv, osv, osv.
Alla dessa sitter ihop på ett eller annat sätt. Noteras bör att en del av de angivna mottagarpersonerna bor på adresserna. Mobilnumren funkar också - stor humor när man kontrollringer någon med ett påhittat svenskt namn och denne har kraftig utländsk brytning... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har en idé om samverkan. Intresserade PM:ar mig.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|