FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns här någon som vet hur man kan få till ett samarbete med en bok shopp?
Helst vill jag ha en egen webb löning av shoppen på min sida, och sen skicka vidare beställningarna till samarbetspartnern. Möjligt? Mvh pat |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
amazon.com har en webservice som går att använda sig av.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Inga svenska lösningar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ifall direklänkar via affiliateprogram inte är vad du söker och vi pratar om nischen pokerböcker så är det väll enklast att kontakta någon distributör?
Oftast är det ganska enkelt att länka ihop beställningssystemen, alltså när någon beställer något av dig så skickar du direkt en beställning till distributören som packar och skickar till slutkund (går oftast att få din egen branding på eventuell faktura. följesedel). Nu vet iof inte jag vilka förväntade volymer vi pratar om och hur mycket tid du kan lägga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Har du några exempel på företag Som som packar och skickar till slutkund (går oftast att få din egen branding på eventuell faktura. följesedel) ? MVH Robin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Robin - Ringa och förhandla med distributörerna får ni göra själva
![]() Utan att orka läsa igenom hela siten såg väll dock exemplet ovan lovande ut. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Som sagt du måste nog upp i ganska många beställningar varje dag om du ska ha råd att betala dem. Eller någon som har andra erfarenheter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Ca 50k i startavgift samt ca 5k/mån för att hålla det hela igång...
Inte så lockande, men tack för svaret! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|