FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Medlem
|
I somras kom nedanstående nyhetsbrev ut från TD. Där skulle alla som hade mer än 15 sales få ett presentkort. När jag mailade förra veckan och frågade om varför det inte kommit något så sa de att det var ett misstag och att det inte skall utgå några presentkort. Får man verkligen göra så?
Enligt mig måste man gå ut med information direkt när man upptäcker ett fel och inte när en som uppnått målet mailar in och frågar. Det är inte priset i sig som är allvarligt utan hur misstagen sköts. Sommarhälsning från Ginza! Nu är sommaren äntligen här och vi hoppas på sol. Men de dagar som vi inte får någon värme och regnet istället skvalar utanför, kan det ju vara trevligt att sätta på en bra film, eller hur! Därför är Ginza extra generösa i sommar och delar de ut en dvd-spelare till de tio bäst presterande partners av dem som får ihop minst 15 sales under juli! För övriga som presterat minst 15 sales kommer också ett pris, nämligen ett presentkort på en fullpris-dvd! Så ta chansen att vinna! Ladda ner Ginzas grafik och exponera detta riktigt bra så har du alla chanser! En riktigt trevlig sommar! Önskar Ginza och Tradedoubler |
||
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fick en DVD-spelare från Ginza nyligen som "tack för bra samarbete"
![]() |
||
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Fick aldrig svar ang detta i min egen tråd, försöker här: Hej, När Jamba la upp dessa tariffer hos TD räknade man med att € stod i 9,3 SEK. Tariffer Zanox vs. TradeDoubler (Zanox) Default: 2 EUR (TD: 19 SEK) (Zanox) Prem 1: 2,10 EUR (TD: 20 SEK) (Zanox) Prem 2: 2,30 EUR (TD: 21 SEK) I default och Prem 1 är ersättningen högre ifrån TD. Detta är på grund av att Zanox ersättning är avrundat nedåt. (TD avrundat uppåt) Däremot är Zanox ersättning högre i Prem 2 . (avrundat uppåt från 2,258) Summan av detta är att ersättningarna inte skiljer sig märkbart åt. /Joakim Detta stämmer inte med vad jag kan se på er sajt. Vad gäller? Mvh, David |
||
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag kontaktade TradeDoubler i fredags förra veckan angående att McAfees länkar inte längre fungerar och att man därför inte kan förmedla köp via TradeDoubler till McAfee. Har ännu inte fått något svar på detta vilket är under all kritik eftersom detta innebär att inga försäljningar kan genomföras.
Problemen som uppstår är allt från att man kommer till ett felmeddelande Citat:
Fortfarande idag, onsdag, veckan efter har inget förbättrats och jag har inte hört från TradeDoubler angående några åtgärder. Det är otroligt konstigt att ni ser så lätt på detta då det innebär både förlorade inkomster men framförallt förlorad renommé. Är det någon annan som upplevt samma problem?
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tänkte höra om TD kan ge någon officiell kommentar till frågeställningarna ang. ajax/imps i tråd http://www.webmasternetwork.se/f9t16665.html
|
|||
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ännu en fråga riktad till TD.
Är EPI inte tillgängligt på Unibets egen del av TD? Är i behov av detta =) |
||
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sjunkande kontobalans, någon annan som märkt detta?
Igår när jag var inne på TD så hade jag en kontobalans på drygt x4900, senare på eftermiddagen var det nere i x4700. Idag är den nere på x3700. |
||
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
|
Tre, Mrjet, Jamba, Ving är några företag som antagligen godkänner avslut i efterhand eller raderar avslut som avbeställs/ej betalts/ej godkänns i kreditkontroll.
|
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|