FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Medlem
|
Har samma erfarenhet som dlinder. Svarar ni så dröjer det ibland flera veckor. Ibland får man nite ens ett svar
![]() |
||
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Vi är medvetna om att det ibland är långa ledtider på vår support detta ber vi om ursäkt för. Det kommer in väldigt många mail den vägen och vi svarar så snart vi kan. Vi arbetar med att förkorta svarstiderna, vid akuta problem får ni gärna ringa oss 08-40 50 700 Vi jobbar även med att uppdatera de manualer som finns tillgängliga, detta för att det ska bli lättare för er som affiliates att samarbeta med oss. Mvh, Joakim TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...=9&t=16337&s=wn |
||
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det verkar som om Tradedoubler förändrat sina trackingkoder.
Sedan 2-3 dagar får man en annan trackingkod än tidigare. Misstänker att det är gjort för att sidor med tradedoubler annonser ska validera bättre? Tidigare: p=34783&a=936879&g=16118538 Nu: p(34783)a(936879)g(16118538) |
||
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tveksamt, en enkel lösning för att validera hade ju varit att köra & istället för & bara..
|
||
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej Alla,
Det stämmer det Robertsson säger att vi lanserat ny typ av trackerlänk. Främsta skälet till att vi gjort det är för att andra leverantörer av spårningsverktyg enklare ska kunna implementera sin spårning på våra länkar. Exempel: Ny länk: http://clk.tradedoubler.com/click?p(0000)a(000)g(000000)epi(example) Tidigare: http://clk.tradedoubler.com/click?p=...00&epi=example I dag ifall vi samarbetar med andra aktörer på marknaden kan dessa implementera sin spårning mellan parantecerna efter "preURL" i exempelvis en länk som nedan http://impse.tradedoubler.com/imp/a(00000)p(00000)g(00000)type(js)preurl()? OBS: Ni behöver inte byta ut era gamla trackerlänkar, dessa fungerar fortfarande som de ska. Mvh, Joakim TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Börjar faktiskt ruttna på TD nu. Tyckte dom var rappa och bra förut (typ i våras). Fick svar på en fråga härmodagen som jag ställde för 2 månader sedan... Har en annan fråga som jag ställde för "bara" 5 veckor sedan som ännu inte är besvarad, dröjer väl några veckor till...
|
|||
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nicklas - ja så är det, fick besked från TD om det häromdagen. Tydligen ska de betalas i Belgien.
|
||
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Medlem
|
Det här support.se som TD använder, är det deras egna support eller något de köper in?
Den tjejen på support.se jag har haft kontakt med visste inte vad TD sysslade med utan jag fick förklara vad TD sysslar med. Bra support! |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|