FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej undrar bara om TD har nagon kategori lista
dar man kan se hur deras struktur ar uppbygt... |
||
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Rapporteras impressions m m för Compricer för er?
Från nu i augusti har jag inte ett enda impression i statistiken, trots att annonserna visas på min sajt! I juli fungerade det. ??? |
||
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill bara nämna att felet med compricer var tillfälligt, och allt fungerar som det ska nu.
|
||
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hejdå alla!
Jag vill informera om att jag, Carl Richter, idag har avverkat min sista dag som Publisher Manager på TradeDoubler SE för att nu fortsätta med studier. Joakim Hedvalls tar över kontakten och ni når honom på [email protected]. Jag får tacka för alla trevliga samtal vi har haft och jag önskar er en trevlig fortsatt tid både online och offline framöver! Mvh, Carl Richter |
|||
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har mailat TD men inte fått svar ännu så jag testar här (lite otålig...;-)
Jag vill börja visa annonser för en finsksprågig version av djur.nu. Jag har registrerat ett konto och angav: Land Sverige (förstagets land?) Språk Svenska (Jag vill ha gränssnittet på svenska) Webplatsens språk Finska. Annonserna riktar sig mot Finland på finska. MEN jag får bara upp annonser på svenska... Antar att jag skulle ha satt Land till webplatsens land, dvs Finland? Land går inte att ändra på mitt konto i efterhand (vad jag kan se). Men om det är det som är felet vad i hela friden har då parametern "webplatsens språk" för funktion!? Någon som har listat ut hur detta hänger ihop?? |
|||
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
För att få tillgång till andra marknader (Finland i ditt fall) så ansöker man till att bli crossboarder. När du fått en bekräftelse på detta så loggar du in på ditt konto, väljer inställningar/webbplatsinformation/registrera ny webbplats. Här väljer du Finland som land. Var noga med att särskilja de olika marknaderna åt när du ansöker till program. Godkände dig precis till den Finska marknaden. /Joakim |
|||
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En följdfråga (som jag fortfarande inte förstår) när jag ändå håller på:
Under webplats info kan jag ställa in språk. Vad påverkar det?? (ingenting vad jag kan se??) Helst skulle jag vilja ha gränssnittet i TD på svenska (fast annonserna ska vara i Finland på finska), men det verkar inte vara möjligt?? (min svenska är en aning bättre än min finska...) |
|||
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag provar jag oxå.
![]() Hej Joakim och välkommen till WN. Jag har problem med product feeds och egna stylesheets? Jag vill skapa en product feed som ser ut så här: produktnamn pris Design vill jag styra genom min sidas css. Hur gör jag detta? /C |
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Får man betalt för Leads/Sales/Klick om någon klickar på en TradeDoubler-länk direkt från en RSS-feed (nyhetsflöde)? Nyhetsflödet är placerat på min domän, men det kan ju strömmas var som helst.
|
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|