FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tittade på CertiTrade. Kul med en ny aktör på marknaden. Synd att kunden tvingas betala via ett mail. Det gör hela lösningen obrukbar tycker jag. Vore kul om CretiTrade kunde hitta hit och förklara varför man valt att göra på det viset. Det finns så otroligt mycket som kan gå snett när kunden tvingas göra något som han/hon inte är van vid.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det här är inte min starka sida, men jag har uppfattat det som att man använder sig av ett företag för korttransaktionerna och sedan ett företag som man tecknar inlösenavtal med. Vilket företag som används för inlösen berör väl inte kunderna?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tittade lite på CertiTrade igår och måste säga att webshop modulen är väldigt smidigt iaf att döma av deras demo butik.
Däremot så tycker jag att priset är lite väl högt för en transaktion om man tex jämför med Payson eller kanske tom Pay'n' Read lösning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det borde gå att skicka en länk till kunden så han kan besöka betalsidan med webbläsaren istället för direkt i mailet. Håller med att utföra det direkt via mail är lite för nytt. Bra idé, men för många hinder på vägen.
Visst kan man hårddra transaktionspriserna, men jag tycker inte man ska stirra sig blind på några få kronor, självklart finns det en gräns. Men det finns andra faktorer, bl.a. support som jag värdesätter när jag köper en tjänst. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|