FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Bidvertiser.com är som Google Adsense har hört dom ska betala bra
Clixgalore.com är som Tradedoubler utlänska annonser mycket som helst har inte provat dom. Någon som har mer utlänska annonseringsprogram som betalar per click?? :unsure: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Intresserad jag också, för lite .eu-domäner jag "reggat på mig" .... både radannonser och afiliate nätverk, gångbara i hela europa (eu) ..
cya, /PatrikB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kanoodle.com betalar per klick
CJ.com är ett alternativ till Clixgalore, finns kanske några program där som betalar per klick Adbrite.com, om ingen köper annonser på din sajt så visas annonser som ger betalt per klick (om jag inte minns helt fel) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Mirago.com betalar CPC, samma kontextuella stuk som google när det gäller engelska och tyska, ska nog komma på svenska men vet inte när
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Här är en liten lista på utländska nätverk. De brukar betala för CPC och CPL/CPA. En del betalar också för CPM. De jag rekommenderar längre ner är de som också kan vara svårast att bli godkänd som affiliate hos.
Lista: FastClick (ValueClick Media) BurstMedia ValueClick Tribal Fusion CJ - Typiskt CPA/CPL-nätverk CasaleMedia RealTechNetwork Advertising.com MaxOnline 24/7 Real Media Adsense BidClix BannerBoxes Adbrite BriteAds AdSonar Linkshare BeFree ShareASale WebSponsors De största är emellertid: FastClick (ValueClick Media) BurstMedia Casale Media CJ Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|