FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Jag arbetar med en websida där jag ska sälja strömmad video. Detta vill jag ta betalt för och undrar därför om ni vet vilka partners jag borde fokusera på. Betalsätten jag vill erbjuda är; premium sms, betalsamtal och kreditbetalning. Vilka är duktiga inom respektive område? Jag vill att varje betalsätt ska bli tillgängligt inom så många länder som möjligt men jag har en mycket liten startbudget och vill därför främst fokusera på partners som tar en procentuell andel av min vinst för att sedan byta till mer lönande alternativ när allt går runt som det ska. Vilka är bäst på det här? Har ni haft några bra eller dåliga upplevelser inom det här området? Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
paypal tycker jag är duktiga inom kreditbetalning och det fungerar bra för mig. Sen för Sverige är ju PayNova grymma med sin betalning från bankkonto och kreditkort.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Samport.se fungerar bra för kreditkortsbetalningar, ingen månadsavgift och ingen procent bara 0.50 kr per transaktion, eller 2 kr om du skickar via deras servrar..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
www.pay-read.se använder jag.
Kort, direkt betalning, faktura, telefon, sms. Det fungerar för mig /Jocke |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Använd inte paypal, payson, payread om det ska bli billigt i längden.
Skaffa ett inlösenavtal med din bank och skaffa sedan kontrakt med Samport. Då har du möjlighet att ta betalt med de kändaste korten från hela världen. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|