FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Man får ju göra det bästa av det helt enkelt. Jag använder bara TD för textlänkar, och det är textlänkar som egentligen är ren service till besökarna. Sen är det ju dumt att INTE få provision för dem när möjligheten finns.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det finns inte så mycket att göra åt dessa prisbilder. Mognaden finns inte på svenska företag för att skapa en tillräckligt hög konkurrens.
Adlibris som redan har en stor andel av bokhandlarna, betalar 5% provision för köp av ny kund. När de räknar långsiktig ROI på detta så räknar de antagligen värdet per ny internetkund till låt säga 1000-2000sek? Om kunden köper en bok för 200sek så får du 10kr. Till detta skall även tilläggas att du antagligen visat deras banner för tusentals besökare per sale. Banners som ofta är skapade för varumärket, inte för snabb sälj. Men som sagt, vem betalar ett schysst pris om de kan få samma tjänst för en tiondel eller hundradel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Väldigt tråkigt är det bara.
Programmet jag irriterar mig mest på är troligen goyada. Som ger ?2-3kr eller dylikt, och då har någon ändå köpt en produkt från 100kr till 150kr. Vilket man i stort sätt kan tjäna på 2 enkla klick. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|